Sunday, March 22, 2009

update a.g.a.i.n

ngap!
o yeah.ku kembali.
har3.woya internet ku telah mula kembali memulih(?)..
kabare anda smua??
saya disini sihat2 aja..

woh,bnyak benda berlaku spnjang i x update..
kalu tulih blako,buleh wak novel bena..
novel gratis.hax.

cito ari sbtu bru nih jela..
(bkpo bnyop2 ari nok cito hok nih ugok eh??)
ngap,ngap,ngap...
enset aku berbunyi..
then,aku bgun..
aku bgun kul 6..
maye subuh..
then siak2 nok kelik..
tido seround meta..
ale kul 8 tuh,abahku mari amik..
balik tu pulok round ke-2 plop.
he3..kul 9 bgun..
siak2 nok g tusem..
kol 11 sapa..
masuk kelah + math..
adeh,keno mapuh ag..
"wau,bersinarnye!!"
hax.
ari nih ngaji vectors..
sdak wo..pehe str8..
pah masuk kelah sains..
ngaji tjuk 3..har3
kul 2 tuh,g make meta dkat alykhan.eh buke.al-khaleeeed.he2
pah duk ngabe2 ale karisma..
kul 3:30 kelik..
sapa dumoh tido plop.he2
pah maye asar tus,ngemah2 bare nok g koloh plop kul 6 tuh..
then g koloh tupe saem aku berdekatan.he2
sapa koloh dkat2 kul 7..
siak2 nok maye gorik..
then maye isya' plop..
afta dat tuka2 bju amik glove amik kasut..
then ke pade kawad..kui3
kawad punya kawad punya kawad,abih la kul 11:30..
blik tepak tido..
gi letok bare meta..
pah g derak nga sep2 nih ke 7-11 berdekatan.hek3
maka pergilah 5 org shabat walaupun x kacip..serta kacip gigi..he3
g beli2 then ale perjalane baliks,aku terpijok katok.he3
maah katok!!
then g la tepak penginape iaitu dewan utama..
yak,si kajol terjumpa kunang2 pada pukul 2 pagi..
wah3,tomei~
tnpa membazir masa,aku bergegas mngambil perkangkas2 aku ke bilek b.arab kerna disitu lebeyh selesa..he3
pah duk gillow meta nga keriey a.k.a kero..
then aku tidow kul 3..
zZzZz..
habeh..tamat~~

p/s:cerita yg x bermoral lasum

6 comments:

miss nureen said...

kejam!
siye ko keroro..

gapo X hau said...

ha3..x sngajo wey..
takziah la ko katok tu deh..

heartbreaker gurlz said...

msti lenyek katok tuhs
kno pijok ko pokjak..
haha,,
kesian tol~

gapo X hau said...

arap2 katok tuh x mari cari kawe..
peace katok!!~

Anonymous said...

mAAp katok!!
>.<

gapo X hau said...

katok; maap diterima...