Monday, March 9, 2009

update..update..

hai3..assalamualaikum semua~~
berdirinya saya disini kerna tiada kerusi kerna ingin mengupdate sedikit di blog saya ini..
ini kerna saya ingin memberitahu bahawa saya tidak dapat update kerna rumah saya punya wayar telefon saya tidak berfungsi..
jadi,sehubungan dengan itu,dengan automatiknye,streamyx saya tidak buleh diguna pakai..
ia bermula dari 25/2 lagi rasanya hinggalah kini..
wuhuhuhu,sungguh sedih sekali..
tambahan juga,saya mengupdate ini melalui rumah mak saudara saya..melalui broadbandnyaa..
hahaha..saya sedang ketawa..
nanti selepas sudah baik semuanya,saya akan mengupdate..
hahaha..saya sedang ketawa lagi..
para pembaca blog yang kukasihi sekalian,
berakhir sudah pencelotehan yang teramat pendek ini..
nanti disambung pulaaa..(x pasti)
baiklah-baiklah..
saya sudah lewat..
nak pergi sekolah pula..
jumpa lagi laa..
calabetti anda~
assalamualaikum~...
(current mood:tired n wateva..(6th senses ko? ha3))

No comments: